— Foto, Fødselsdage —
Tag: januar
Pelsbabyen havde fødselsdag…
Izzy havde fødselsdag, ikke at det er en ting vi gør så meget i at fejre herhjemme, hun er trods alt et kæledyr (omend et meget vigtigt kæledyr). Men dagen i sig selv, gav mig nu alligevel anledning til at tænke lidt over de snart 2 år vi har haft glæde af hende og alt… Read More Pelsbabyen havde fødselsdag…
Baby på vej…
Det er vildt at det er sådan det er. Men sådan er det. Vi har baby på vej. Der har godt nok været mange tanker siden vi stod med en positiv test tilbage i juli og skulle forholde os til at jeg, trods vores forsøg på at undgå det, var gravid. Vi havde ingen planer… Read More Baby på vej…